فناوری های روز جهان
 
علم و فناوری
ما تا آخر ایستاده ایم .................We Stand-Up Too The End

کمتر کسی به دنبال ایده جدید اپل به نام تلویزیون اپلی با نام iTV می رود. امروز به سراغ این درگیری جدید اپل رفته ایم و طراحی مفهومی که از آن ساخته ایم همگی بر اساس طراحی های جدید اپل در آیفون و آیپد آن است به همین دلیل کاملا نزدیک به ذهن و واقعی به نظر خواهد رسید که تلویزیونی به این زیبایی، با این شکل و رنگ و امکانات به زودی از اپل سر خواهد رسید!

با توجه به به روز بودن بحث ایجاد انحنا در صفحه نمایش تلویزیون ها برای ایجاد راحتی در مشاهده سطح وسیعتری از محیط، مطمئنا در محصولات جدید iTV این مورد را نیز خواهیم دید. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, :: 19:11
سعید

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید باسلام........... خیلی ممنون که این وبلاگ را برای دیدن انتخاب کردید.......... سعید هستم دانشجوی رشته ی مهندسی کارشناسی ساخت و تولید..........
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
موضوعات
پيوندها

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علم و فناوری و آدرس saeedcebit.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً